CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI (FAQ)
Vânzătorul produce şi comercializează ceară pentru invitații personalizate și semipersonalizate, sigilii de ceară, batoane de ceară, plicuri lucrate manual, mărturii și alte articole de papetărie. Fotografiile folosite pentru promovarea produselor și serviciilor sunt cu titlu informativ. În funcție de setările fiecărui monitor, culorile pot să difere de cele afișate. Pentru produsele personalizate, vom informa clientul cu privire la culorile și materialele disponibile la furnizori în momentul respectiv.
Produsele sunt realizate și decorate manual, de aceea micile diferențe între imaginea produselor pe website și produsul real nu pot fi considerate defecte. De asemenea, datorită procesului manual prin care sunt lucrate produsele, fiecare este unic în ceea ce privește forma sa.
Prețurile practicate de site-ul www.anakraft.ro pot suporta modificări fără nicio notificare prealabilă. Prețurile sunt afișate în RON și nu includ TVA, deoarece ANA KRAFT SRL nu este firmă plătitoare de TVA. La suma de achiziție se poate adăuga costul livrării, în funcție de opțiunile alese de Cumpărător.
Produsele se realizează pe bază de comandă specială și se solicită achitarea în avans a comenzii după confirmarea Vânzătorului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Vânzătorul își alocă dreptul de a ANULA Comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța Cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Stocurile pe site sunt actualizate constant, dar pot surveni unele erori de comunicare. Dacă produsul comandat nu se mai află în stoc, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul pentru a oferi mai multe detalii.
Plata pentru produsele și serviciile achiziționate prin site-ul www.anakraft.ro se poate face astfel:
- Integral prin plata cu cardul sau transfer bancar. După efectuarea plății, Cumpărătorul va notifica Vânzătorul cu dovada tranzacției.
In cazul comenzilor personalizate, se va percepe un avans la plasarea comenzii iar restul de plată se efectuează dupa ce clientul este notificat despre finalizarea comenzii. Abia dupa dovada plății se va trimite coletul către firma de curierat spre livrare.
Produsele vor fi pregătite pentru livrare și ansamblate în forma finală.
Termenul de livrare pentru comenzi diferă în funcție de produsele din comandă și poate dura până la 14 de zile lucrătoare de la confirmarea acesteia de către Vânzător.
Cumpărătorul va fi anunțat de către Vânzător în momentul când coletul a fost predat serviciului de curierat.
Din momentul în care Vânzătorul predă coletul serviciului de curierat, produsele pot ajunge la Cumpărător în 1-2 zile lucrătoare (excepție fac zilele de Sâmbătă, Duminică și zilele de sărbători legale), la adresa pe care Cumpărătorul a completat-o în formularul de Comandă. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la Cumpărător după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de serviciul de curierat. Din acest motiv Vânzătorul nu poate garanta un timp minim de livrare.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenul de livrare.
Următoarele categorii de produse nu vor putea fi returnate:
- Produse cu elemente de personalizare, adică confecționate după specificațiile Cumpărătorului sau personalizate în mod clar.
- Elaborarea de design digital, prelucrarea de fișiere conținând design digital.
- Prestări servicii
ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate. În cazul în care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate în aceeași stare, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de cumpărător în corespondența cu ANA KRAFT SRL.
Înainte de folosire, bunurile trebuie verificate cu privire la posibilele erori (introducerea greșită a datelor personale).
Reclamațiile primite după ce bunurile au fost accesate online, dupa acordul de tipar sau folosite, nu se iau în considerare.
Orice reclamație va fi trimisă prin intermediul email-ului atelier.anakraft@yahoo.com și veți primi răspuns la sesizarea de la persoana care are în atribuții concilierea amiabilă, în termen de maxim 14 zile.