Aceasta este o pagină exemplu.
Vedere de ansamblu
Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă timp de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dumneavoastră, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descărcabile
- Unele articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a completa returnarea, avem nevoie de un bon fiscal sau de o dovadă a achiziției.
Vă rugăm să nu trimiteți înapoi achiziția la producător.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Carte cu semne evidente de utilizare
- CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă audio sau disc de vinil care a fost deschis.
- Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile după livrare
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul dvs. returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi, contactați compania cardului dvs. de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este afișată oficial.
Apoi, contactați banca dvs. De obicei, există un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie afișată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de email}.
Articole la reducere
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Schimburi
Înlocuim articole doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să-l schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de email} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca un cadou la momentul achiziției și a fost expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.
Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou la momentul achiziției, sau persoana care a făcut cadoul a avut comanda expediată către ei înșiși pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare către persoana care a făcut cadoul și ei vor afla despre returnarea dvs.
Expedierea retururilor
Pentru a returna produsul dvs., trebuie să trimiteți produsul dvs. la: {adresa fizică}.
Veți fi responsabil pentru plata costurilor dvs. de expediere pentru returnarea articolului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, poate doriți să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul dvs. returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.